Yoga Nordic Espoo, Mankkaantie 2-4 A, 02180 Espoo [kartta]

Tämä joogatunti on täysin Aidianin sponsoroima, tervetuloa mukaan!
Tunnille mahtuu max 13 osallistujaa, joten varaathan paikkasi nopeasti.
Tunnin kesto: 1h

Ilmajooga on uudenlainen joogaharjoitus jossa käytetään apuna katosta riippuvaa silkkiliinaa. Tunti on hauska ja erilainen joogatunti, jonka keskiössä on monipuolinen asanaharjoitus, joka sopii kenelle tahansa. Et tarvitse aiempaa ilmajooga- tai joogakokemusta osallistuaksesi.
Air Jooga harjoitukset lisäävät liikkuvuutta, lihasvoimaa, sekä avaavat hengitystä ja hengityksen merkitystä. Osa asanaharjoituksesta tehdään perinteisesti lattialla, osittain silkkiliinassa tai kokonaan leijuen.

Ennen tuntia:
- Pukeudu mieluiten ihonmyötäisiin pitkiin housuihin, joissa Ei ole vetoketjua ja pitkähihaiseen paitaan, vähintään t-paitaan.
- Poista kaikki näkyvät korut ennen tuntia (kaulakorut, sormukset, korvakorut, lävistykset jotka ei jää vaatteiden alle) koska nämä voivat vahingoittaa sinua ja kangasta.
- Pitkät hiukset kannattaa laittaa ponnarille vain kumilenkillä. Poista pinnit, nipsut ja nutturat.
- Puhdista kasvoilta meikki.
- Jos sinulla on pitkät kynnet tai rakenne kynnet kysy ohjaajalta ohjeita otteisiin, jotta et vahingoita itseäsi tai Air kangasta.

Lisää ilmajoogasta voit lukea täältä: https://yoganordic.fi/air-jooga-tuntityypit/

Ilmoittautumiset

7
Alli H Mariam S Shetal Iida R LaTe Luba Sirpa
6
Krista S Pete T Juha N Maarit Tuike S Anne U
101

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot